Vodíkový pohon H2i
Přidavkem vodíku spalovacím motorům dochází k reakcím, které mají vliv na zvýšenou životnost všech jeho komponent
Přídavek vodíku zlepší spalovacím motorům jejich dynamiku, akceleraci a zajistí 100% funkčnost EGR ventilů, prodlouží životnost DPF filtrů a jejich regenerace. H2i uvolní veškeré staré úsady a pročistí vstřiky, ventily, písty a jejich pístní kroužky. Vy tak nebudete potřebovat různá aditiva do olejů, nebo paliv. Vodík motor oživí a navrátí mu ztracenou dynamiku, Vám radost z jízdy a minimální výdaje za servis. H2i ultimátně zvyšuje spolehlivost upravených motorů, spolu s tím výrazně snižuje jejich uhlíkovou stopu!,,H2i udělá z Vašeho vozu HYBRID. Motor je stále funkční na své stávající palivo, ale je s přídavkem vodíku, který motorům mění jejich dynamiku. I slabé motorizace dokáží s H2i potrápit i výrazně silnější vozy!
- Výrazně nižší emise – nezanášejí se EGR, DPF filtry mají vysokou životnost a méně časté regenerace
- Snížení spotřeby paliva
- Vodík snižuje teplotu spalin – motory netrpí přehříváním
- Dekarbonizace – stále vysoká vizkozita oleje
- Menší vibrace – vyšší životnost agregátů
- Tišší a kultivovanější chod motoru – větší radost z jízdy
Jak funguje vodíkový generátor H2i?
VODÍK
Srdcem této technologie je titanový vodíkový generátor, který produkuje elektrolýzou z vody přesné množství vodíkového plynu. Vodíkový generátor je konfigurován tak, že k produkci vodíku a kyslíku potřebuje palubní napětí 12-15V. Jeho příkon se liší dle typu motoru a paliva. V reálném provozu máme ověřeno, že maximální odběr vodíkového generátoru je pouze MAX 70W. U běžných turbodieslových jednotek je to 55W, u benzínových motorů obvykle ještě méně.
VÝROBA
Celý proces je principem velmi jednoduchý a bezpečný. Začíná nastartováním automobilu. V tom okamžiku H2i jednotka začne elektrolýzou z vody produkovat vodíkový plyn. Vodík je zaveden do vzduchového sání a motorem okamžitě přisáván. Jeho dávkování je konstantní a nijak se nereguluje podle sešlápnutí plynového pedálu (nijak nezasahuje se do konstrukce motoru). Motor nasává stále stejné množství. Společně s kyslíkem se vodík dostane do spalovacího procesu. Jakmile motor vypnete, vypnete i výrobu vodíkového plynu. Není potřeba žádných tlakových nádob. Vodíkový plyn se vyrábí za jízdy z destilované vody a odpadají tak otázky jeho skladování. Vodíkový plyn je ve vodě a získáváváme ho až když je potřeba.
SPALOVÁNÍ
Ten hlavní důvod, proč přidávat vodík jako aditivum do spalovacích motorů je ten, že podporuje lepší spalovací proces. Pokud vám lépe shoří směs ve válci, tím menší jsou saze, emise a teplota zplodin. A pokud se lépe spaluje palivová směs ve válcích, tím plynulejší je chod motoru.
Nyní jsou v naší nábidce 3 typy agregátů
Celá sestava je v praxi ověřena na spalovacích motorech Benzin, Nafta, Lpg i CNG. Je určena pro objemy do 1650 ccm (MAX 50kw).
Celá sestava je ověřena a otestována na spalovacích motorech Benzin, Nafta, LPG i CNG. Pro objemy do 2500 ccm (do 120kw),, Doporučujeme pro všechny typy vozů.
Celá sestava je ověřena a otestována na spalovacích motorech Benzin, Nafta, LPG i CNG. Pro objemy nad 2500 ccm (nad 120kw, i V8),, Vodík zlepší motorům jejich dynamiku, akceleraci a sníží provozní náklady. Jedná se o nejvýkonnější zařízení. DOPORUČUJEME pro všechny druhy vozů. SUV, dodávky,4X4
Kontakt:
HTS spol. s r.o.,
Smetanova 26b, Zábřeh
Otevírací doba:
Po-Pá 7:00 - 15:30
Tel.: +420 588 110 304
GSM: +420 731 413 840
E-mail: info@htszabreh.cz